دانلود پایان نامه درباره بانک صادرات


بانک صادرات یزد

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت             دانشگاه آزاد اسلامی                واحد علوم و تحقیقات پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان پژوهش:  بررسی ارتباط میان آمیخته بازاریابی خدمات و ابعاد هویت برند در مشتریان بانک صادرات یزد   سال تحصیلی 1393-1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]

پایان نامه طراحی وتبیین شاخص های موثربرعملکردشعب بانک صادرات گیلان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی  عنوان  طراحی وتبیین شاخص های موثربرعملکردشعب بانک صادرات گیلان برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : […]

دانلود پایان نامه:تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک با تمرکز بر مدل ARCHSECRET بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه شعب بانک صادرات شهر قزوین)

متن کامل پروپوزال مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک با تمرکز بر مدل ARCHSECRET بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه شعب بانک صادرات شهر قزوین)

پایان نامه نیازها و خواسته های مشتریان بانک صادرات

1 مقدمه موفقیت در بازارهای جهانی، متعلق به سازمان­هایی است که نیازهای مشتریان را برآورده سازند. در دنیای پر رقابت امروز، شرط اصلی رقابت، ارائه محصولات و خدمات منطبق با نیازها و خواسته­های مشتریان است. موفقیت محصولات و خدمات به این امر بستگی دارد که محصولات و خدمات تا چه حدی نیازهای مشتریان را برآورده […]

پایان نامه شناسایی دقیق مشتریان بانک صادرات و خواسته های آنها

4 مدیریت شکایات مشتریان پاسخ مؤثر به شکایات مشتریان در بانک­ها که از جمله شرکت­های خدماتی می­باشند، می­تواند منشا یک تمایز کلیدی باشد و روابط با مشتری را بهبود و توسعه دهد. از زمانی که مشتریان در روابط خود با شرکت­های خدماتی با مشکلی مواجه می­شوند، سه گزینه برای حل آن پیش روی خواهند داشت: […]

دانلود پایان نامه:ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس با استفاده از مدل E_Recs-Qual و E_S_Qua

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : مدیریت گرایش :بازرگانی عنوان : ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس   با استفاده از مدل E_Recs-Qual و E_S_Qua

دانلود پایان نامه ارشد:رزیابی رابطه بین بازاریابی رابطه‌مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV) (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر رشت)

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازرگانی بین الملل عنوان : رزیابی رابطه بین  بازاریابی رابطه‌مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV) (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر رشت)

دانلود پایان نامه ارشد : تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار با توجه به فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی در بین مدیران بانک صادرات ایران

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته صنایع گرایش : صنایع عنوان : تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار با توجه به فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی در بین مدیران بانک صادرات ایران

پایان نامه بررسی و ارزیابی بانک توسعه صادرات ایران در چارچوب سازمان یادگیرنده

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  (M.A) مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: بررسی و ارزیابی بانک توسعه صادرات ایران در چارچوب سازمان یادگیرنده (براساس مدل مارکوارت) استاد مشاور: آقای دکتر حسن صابری تابستان1392 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده […]

پایان نامه رابطه سفارشی سازی خدمات و اعتماد مشتری در بانک های صادرات استان گیلان

) ابعاد اعتماد مشتری مطالعات بسیاری در زمینه شناخت و ابعاد اعتماد انجام گرفته است. نمونه­های موفقی از پیاده­سازی وب سایت­هایی بر اساس مفاهیم بازاریابی بر پایه اعتماد، نشان از اهمیت موضوع دارد. فاکتورهای مختلفی از ویژگی­های طراحی وب سایت گرفته تا نحوه بازاریابی شرکت و ویژگی های خاص صنایع مختلف وجود دارند که تاثیر […]

پایان نامه رابطه سفارشی سازی خدمات و رضایت مشتری در بانک های صادرات استان گیلان

اعتماد مشتری 2-2-1) مقدمه به دست آوردن اعتماد مشتریان، بهایی دارد. با این­که متخصصان امنیتی فن‌آوری اطلاعات از این امر به خوبی آگاه هستند، اما هنوز هم با این مقوله به عنوان یک چاره‌اندیشی ثانویه رفتار می‌کنند. این مساله باعث می‌شود که شرکت‌ها هزینه‌های مالی بسیار زیادی را برای بازیابی اعتماد از دست‌رفته‌ی مشتریان و […]

پایان نامه تعیین رابطه سفارشی سازی خدمات و کیفیت ادراک شده در بانک های صادرات استان گیلان

) رابطه وفاداری مشتریان  با رضایت و سودآوری بررسی تأثیر رضایت بر وفاداری از مهم­ترین موضوعات مطالعات سال­های اخیر بوده است. برخی از مطالعات نشان داده­اند که یک ارتباط مستقیمی میان رضایت مشتریان و وفاداری آن­ها وجود دارد. مشتریانی که راضی شوند وفادار خواهند ماند و مشتریانی که ناراضی هستند به فروشندگان دیگر رجوع می­کنند. […]

پایان نامه سفارشی سازی خدمات و وفاداری مشتریان در بانک های صادرات استان گیلان

توسعه و تکامل وفاداری مشتریان توسعه وفاداری مشتریان یک هدف استراتژیک برای بیش­تر شرکت­ها و سازمان­ها است و امروزه تلاش اصلی بسیاری از شرکت­ها برای نگه داشتن مشتریان و به­دست اوردن سهم هرچه بیشتر از هر مشتری است. زیرا شرکت­ها به درستی دریافته­اند که هزینه به دست آوردن یک مشتری جدید بسیار بیش­تر از هزینه […]

پایان نامه سنجش میزان مولفه های کیفیت ادراک شده در بانک های صادرات استان گیلان

مزایای حاصل از وفاداری مشتریان مشتریان وفادار اثرات مثبت و منافع زیادی برای سازمان­ها به دنبال دارند که مهم­ترین آن­ها عبارتند از (مخدومی جوان- کفاشی؛1391): کاهش هزینه­های جذب مشتریان جدید کاهش حساسیت مشتریان نسبت به تغییرات قیمت­ها منافع حاصل از ارزش طول عمر مشتری عملکرد مثبت از طریق افزایش قدرت پیش­بینی افزایش موانع ورود رقبای […]

پایان نامه سنجش میزان مولفه های وفاداری مشتری در بانک های صادرات استان گیلان

تعاریف و مفاهیم وفاداری مشتری تعاریف متعددی از وفاداری مشتری ارائه شده است. کلاً وفاداری مشتری عبارتست از واکنشی که مشتری ممکن است در مقابل برند، خدمات، فروشگاه­ها و طبقه محصول و یا فعالیت­ها نشان بدهند(Gomez et al,2006). اما ژاکوبی و کاینر[1] وفاداری را پاسخ رفتاری (خرید) تعریف می­کند که در هر زمانی بوسیله واحد […]

پایان نامه سنجش میزان مولفه های اعتماد مشتری در بانک های صادرات استان گیلان

) مقدمه ایجاد وفاداری در مشتریان به­خصوص مشتریان بانکی مفهومی است که در کسب و کارهای امروزی به لحاظ اینکه مشتریان وفادار به صورت مولفه­های اصلی موفقیت بانک­ها در آمده­اند، مورد توجه بیش از پیش قرار گرفته است. هیچ کسب و کاری به جز سازمان­های انحصاری دولتی نمی­توانند بدون داشتن مشتریانی وفادار دوام آوردند. افزون […]

پایان نامه سنجش میزان مولفه های رضایت مشتری در بانک های صادرات استان گیلان

فرضیه­های تحقیق فرضیه­های این تحقیق بر اساس متغیرهای تعیین شده و روش تحقیق مورد استفاده به شرح زیر هستند: سطح بالاتر سفارشی سازی خدمات منجر به کیفیت ادراک شده بالاتر می­شود. سطح بالاتر سفارشی سازی خدمات منجر به رضایتمندی بالاتر مشتری می­شود. سطح بالاتر سفارشی سازی خدمات منجر به اعتماد بالاتر مشتری می­شود. سفارشی سازی […]

پایان نامه سنجش میزان مولفه های سفارشی سازی خدمات در بانک های صادرات استان گیلان

اهداف تحقیق براساس مطالب عنوان شده در بیان مسئله و اهمیت موضوع تحقیق، هدف کلی این تحقیق تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی­سازی خدمات در بانک­های صادرات استان گیلان است. بنابراین ده هدف ویژه برای مطالعه پژوهش حاضر طراحی می شود که به قرار زیر هستند: سنجش میزان مولفه­های سفارشی­سازی خدمات در بانک­های […]

پایان نامه با موضوع وام های بانکی

دریافت وام بین المللی و انتقال سرمایه به خارج از ایران بانک وسترن یونیون در سال ۱۸۵۱ تأسیس شد. این شرکت ارائه‌دهندهٔ خدمات مالی و ارتباطی است و مقر اصلی آن در مریدین، کلرادوایالات متحده قرار دارد.وسترن یونیون خدمات متنوعی از جمله انتقال وجه فرد به فرد، حواله پستی پول، پرداخت‌های تجاری و خدمات اقتصادی […]

پایان نامه در مورد خدمات بانکداری الکترونیک

پایان نامه بررسی نقش ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایت مندی مدیران  متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی  پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش مالی عنوان : بررسی نقش ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایت­مندی […]

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.